Friday, March 20, 2009

Assalamualaikum…

Mula-mula tgk mmg aku xpcaya…terkejut juga. Mcm x pcye & mmg aku xpcaye…. sjak sekolah dulu minat btol aku ngan pnmpilan penyanyi utama kumpulan Saujana ni.. niat aku paparkan perubahan beliau ni bkn untuk mengaibkan beliau dan mana-mana pihak...ttp skdr p’ingtn utk diri aku sndri & smua agar sma2 kta p’tguhkan iman...

Cuba kita pikir balik, mmg btlla sprtmna yg kta slalu dgr “iman mmg x dpt diwarisi walaupun dari seorang ayah yang b’takwa” & iman mmg xblh dijual beli..... hari ni iman kta kuat, xsmstinya ia akan kkl kuat slmnya... so, kta hndklh pstkan thp keimanan kta dan ketakwaan kita kpd Allah tidak pernah b’kurang... Doa dan harapan aku semoga Allah memberikan hidayah dan petunjuk agar saudara kta yg sorg ni n rmai lg yg ada diluar sana kmbli ke pangkal jalan selagi mana pintu taubat masih t’buka... Semoga kita juga sentiasa dalam lindungan daripada Allah s.w.t sehingga kalam yg t’akhir.. Aaminnn.....

No comments: